Мета формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи, спроможного вирішувати складні нестандартні завдання і проблеми інноваційного та дослідницького характеру в галузі початкової освіти, який володіє знаннями про психолого-педагогічні особливості навчально-виховного процесу, вміннями застосовувати сучасні педагогічні технології, здатністю до застосування знань в умовах професійної діяльності з урахуванням загальнолюдських цінностей та норм професійної етики.
Завдання
─ ознайомлення з новими підходами щодо визначення поняття «освітні технології», їх класифікаціями та структурами;
─ аналіз спільних рис теорії, технології та методики навчання; вироблення уміння адаптувати зміст технології, виділяти переваги, недоліки та умови її ефективності;
─ формування вміння аналізувати навчальний процес з позицій його технологізації;
─ вироблення вміння знаходити, отримувати, систематизувати, письмово оформляти і використовувати інформацію з усних, друкованих і електронних джерел;
─ розширення знань про єдиний процес розвитку, що охоплює живу, неживу природу та суспільство;
─ ознайомлення студентів з новітніми ідеями та гіпотезами, точками зору на важливіші питання сучасного суспільствознавства;
─ формування власної світоглядної позиції студента, що дає змогу успішної професійної діяльності та позитивної соціальної адаптації, вихованні соціальної компетентності, світоглядної толерантності. Творчо використовувати кращі ідеї для ефективної підготовки і функціонування вчителя початкових класів;
─ сприяти творчій ініціативі майбутніх учителів, їх умінню інтегрувати в навчально-виховний процес психолого-педагогічні знання та знання з основ сучасного виробництва;
─ виховувати у студентів активність, самостійність, прагнення до творчості, любові до обраної професії.
- Teacher: Наталія Валеріївна Котелянець