Мета створити умови для розвитку самореалізації творчої особистості вихователя, який здатних до організації та проведення занять з художньої праці в закладах дошкільної освіти; до створення умов для гармонійного художньо-естетичного розвитку особистості дитини дошкільного віку.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- загальні закономірності фізичного, психічного та соціального розвитку дитини дошкільного віку в трудовій діяльності;

- мету, завдання, зміст, форми та методи трудового виховання дітей;

- специфіку відображення предметів і об’єктів діяльності в художньому конструюванні;

- види, типи і способи конструювання;

- походження, види та властивості матеріалів, технологічні операції їх обробки різними інструментами;

- особливості розвитку у дітей дошкільного віку художніх і конструктивних умінь і навичок;

- зміст комплексних та парціальних програм навчання і виховання дітей дошкільного віку;

- різновиди форм організації праці дітей;

- специфіку заняття з художньої праці, його структуру;

- особливості та методику навчання обробці різних матеріалів та керівництва художньою працею дошкільників;

- правила техніки безпечної роботи з інструментами;

- шляхи виявлення та формування творчих умінь дітей в процесі роботи з різними матеріалами.

вміти:

визначати та фіксувати рівень розвитку трудових умінь дітей; передбачати шляхи залучення дітей до трудової діяльності;

- формувати у вихованців елементарні уміння культури праці;

- виховувати самостійність, ініціативу, працелюбність;

- застосовувати технологію обробки різних матеріалів;

- взаємо пов’язувати матеріал, колір, форму і декорування виробу;

- враховувати під час виготовлення виробу зв'язок характеру його конструкції з функціональним призначенням;

- здійснювати спостереження за дитиною в процесі художньої праці під час організованої та вільної діяльності;

- аналізувати продукти дитячої творчості;

- створювати навчально-розвивальне середовище та умови для всебічного художнього розвитку дошкільників;

- ефективно застосовувати різні методи і прийоми керівництва творчою діяльністю дітей, забезпечуючи планомірне ускладнення змісту і форм роботи.

сформовані/закріплені компетентності:

- здатність організовувати освітній процес у закладах дошкільної освіти з використанням сучасних засобів, методів, прийомів, технологій;

- здатність здійснювати методичний супровід освітньої діяльності закладу дошкільної освіти;

- здатність до психолого-педагогічного керівництва особистісним розвитком дітей раннього і дошкільного віку, зокрема, дітей з особливими освітніми потребами;

- здатність генерувати нові ідеї (креативність).

- здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.