- Призначене для аудиторної та самостійної роботи, його функція- допомагати студентам засвоїти лексику твору та обговорити його зміст, слова та вирази з тексту.
- робота над філологічним читанням позитивно впливає на природну вмотивованість мовних вчинків у ході дискусії.
- велика кількість читання мовчки допоможе студентам за певний невеликий проміжок часу пропустити крізь свідомість значну кількість мовних комбінацій - граматичних структур та лексичних сполук.
Мета курсу:
- розвиток комунікативної та аналітичної компетенції студентів.
-навчання одному з найважливіших видів усно-мовної діяльності: усного спонтанного мовлення
- збагачення словникового запасу, знайомство з культурою та літературою країни, мова якої вивчається.
Завдання курсу:
Забезпечити майбутніх педагогів знаннями про країну, мова якої вивчається, її культуру та літературу,
здатність висловлювати думки з певної теми на певному мовному рівні.
- формування вмінь аналізувати тексти, висловлювати та відстоювати власну думку, переконувати співрозмовника
- навчити дискутувати, ставити питання у випадку незрозумілих речей, а також здійснювати обмін думками стосовно прочитаного і з'ясовувати ступінь розуміння змісту тексту.
- навчити студентів одержувати інформацію з тексту, у тому об'ємі, який необхідний для вирішення певної комунікативної задачі, використовуючи при цьому певні визначені технології читання.
- Викладач: Воронкова Ніна Романівна