Опис дисципліни |
|
Назва дисципліни |
Актуальні проблеми публічного адміністрування |
Статус |
Нормативна |
Рівень вищої освіти |
Третій (освітньо-науковий рівень) |
Курс, семестр |
2 курс, 3 семестр |
Обсяг кредитів, годин (з них: лекційні/практичні) |
3 кредити, 90 (14/14) |
Підсумковий контроль |
Екзамен |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Державно-правових дисциплін та адміністративного права. |
Викладач: ПІБ, науковий ступінь, вчене звання |
Гриценко Володимир Григорович, доктор юридичних наук, професор |
Анотація |
|
Зміст дисципліни |
Тема 1. Публічне адміністрування: поняття та наукові засади. Тема 2. Правові акти та принципи публічного адміністрування. Тема 3. Механізм, основні форми та методи публічного адміністрування. Тема 4. Публічна влада у системі публічного адміністрування. Тема 5. Публічне адміністрування як процес розробки, прийняття і реалізації управлінських рішень. Тема 6. Публічна сфера - єдність економічної, соціальної та політичної сфер. Тема 7. Громадянське суспільство як суб’єкт формування цілей публічного адміністрування.
|
Чому це цікаво/треба вивчати |
Вивчення даної дисципліни сприятиме становленню сучасного всебічно- розвинутого висококваліфікованого фахівця, здатного на достатньому рівні володіти знаннями у сфері публічного адміністрування; |
Компетентності |
- Інтегральна компетентність – Здатність розв’язувати комплексні проблеми у галузі професійної та дослідницько-інноваційної діяльності, застосовувати сучасну методологію наукових досліджень та інноваційної і педагогічної діяльності, а також проведення власного наукового дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення. - ЗК1. Здатність до абстрактного, логічного, критичного мислення, аналізу та синтезу, узагальнення та систематизації. - ЗК2. Здатність до пошуку інформації з різних джерел, її оброблення та використання. - ЗК3. Здатність спілкуватися державною та іноземною мовами усно та письмово. - ЗК4. Здатність генерувати ідеї, формувати обґрунтовані судження, здійснювати вибір, приймати неупереджені й умотивовані рішення, брати участь в аргументованій дискусії. - ЗК6. Здатність планувати та організовувати діяльність, розподіляти час, розуміти важливість дедлайнів, працювати самостійно/ автономно, дисципліновано, добросовісно, пунктуально, відповідально, безпечно. - ЗК8. Здатність до безперервного саморозвитку та самовдосконалення в особистісній та професійній сферах. - СК1. Здатність проводити дослідження на високому науковому рівні, застосовувати сучасну методологію науково-правових досліджень, у тому числі методи, специфічні для досліджень у галузі публічного адміністрування. - СК2. Здатність виявляти актуальні проблеми у галузі публічного адміністрування та досліджувати/ розв’язувати їх з урахуванням сучасних адміністративно-правових концепцій і доктрин, розширювати і переоцінювати вже існуючі знання і професійну практику. - СК3. Здатність демонструвати авторитетність, інноваційність, високий ступінь самостійності при проведенні досліджень. - СК4. Здатність проводити аналіз та інтерпретувати наявні наукові результати з подальшим використанням для вирішення завдань наукового дослідження, у професійній діяльності. - СК5. Здатність використовувати набуті теоретичні знання про наукові теорії, концепції та доктрини, а також практичні уміння і навички при проведенні наукового дослідження, у професійній діяльності. - СК6. Здатність використовувати міжнародні та вітчизняні нормативно-правові акти, судову практику, прецедентну практику ЄСПЛ у процесі проведення наукового дослідження, у професійній діяльності. - СК8. Здатність дотримуватися вимог академічної та професійної доброчесності. - СК9. Здатність комунікувати з питань, що складають сферу наукових та експертних знань, з колегами, широкою науковою спільнотою, суспільством у цілому. |
Чому можна навчитися (результати навчання) |
У результаті опрацювання змісту навчальної дисципліни аспірант повинен продемонструвати наступні програмні результати навчання (ПРН): - ПPH 1. Знати та використовувати сучасну методологію науково-правових досліджень, у тому числі методи, специфічні для досліджень у галузі адміністративного права. - ПРН 4. Знати актуальні концепції і доктринальні положення адміністративного права, адміністративно-деліктного права, засади діяльності органів публічної влади, публічного адміністрування. - ПРН 5. Поглиблювати й переоцінювати вже існуючі знання і професійну практику, інтерпретувати ці знання у контексті досліджуваної проблеми та репрезентувати власне бачення шляхів її розв’язання. - ПРН 6. Використовувати теоретичні наукові положення для підвищення ефективності практичної діяльності органів публічної адміністрації. - ПРН 7. Проводити аналіз нормативно-правових актів, надавати рекомендації щодо їх удосконалення, розробляти проекти нормативно-правових актів при проведенні наукового дослідження, у професійній діяльності. - ПРН 8. Збирати інформацію з різних джерел, проводити її критичний аналіз та відбирати матеріали, необхідні для виконання завдань дослідження, професійної діяльності. - ПРН 9. Використовувати сучасні програмні продукти у сфері правничих технологій, інтегровані бази даних у галузі права. - ПPH 12. Знати та доцільно/професійно використовувати категоріально- понятійний апарат сучасної юридичної науки. - ПРН 13. Брати участь у науковій дискусії, використовувати глибокі знання про предмет дослідження, а також міждисциплінарні знання, для належного обґрунтування й переконливого аргументування власної наукової позиції. - ПРН 19. Виконувати вимоги академічної та професійної доброчесності. |
Види навчальної діяльності |
лекції, практична робота, командна робота |
Критерії оцінювання |
ECTS |
Web-посилання на силабус навчальної дисципліни на веб-сайті університету |
- Teacher: Володимир Григорович Гриценко