Опис дисципліни |
|
Назва дисципліни |
Аспірантська практика |
Статус |
Обов’язкова |
Рівень вищої освіти |
Третій (освітньо-науковий рівень) |
Курс, семестр |
3 курс, 5 семестр |
Обсяг кредитів, годин |
4,5 кредити, 135 |
Підсумковий контроль |
диференційований залік |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Державно-правових дисциплін та адміністративного права. |
Викладач: ПІБ, науковий ступінь, вчене звання |
Рябовол Лілія Тарасівна, доктор педагогічних наук, професор |
Анотація |
|
Чому це цікаво/треба вивчати |
Проходження аспірантської практики сприятиме поглибленню і закріпленню у виробничих умовах теоретичних знань з юридичних дисциплін та методики їх викладання, застосування їх у вирішенні конкретних завдань практики у процесі викладання юридичних дисциплін у вищій школі; практична підготовка до самостійної роботи в якості викладача юридичних дисциплін у закладах вищої освіти. |
Компетентності |
Відповідно до освітньо-наукової програми, у здобувача освіти мають бути сформовані такі компетентності: - Інтегральна (ЗК) – здатність розв’язувати комплексні проблеми у процесі проведення досліджень з правової тематики, професійної правничої діяльності, викладання юридичних дисциплін у закладах вищої освіти. Загальні (ЗК): - ЗК 1. Здатність до абстрактного, логічного, критичного мислення, аналізу та синтезу, узагальнення та систематизації. - ЗК 2. Здатність до пошуку інформації з різних джерел, її оброблення та використання. - ЗК 3. Здатність спілкуватися державною та іноземною мовами усно та письмово. - ЗК 4. Здатність генерувати ідеї, формувати обґрунтовані судження, здійснювати вибір, приймати неупереджені й умотивовані рішення, брати участь в аргументованій дискусії. - ЗК 5. Здатність працювати в команді, спільно вирішувати складні завдання, брати на себе відповідальність, організовувати роботу інших, лідерські навички. - ЗК 6. Здатність планувати та організовувати діяльність, розподіляти час, розуміти важливість дедлайнів, працювати самостійно, автономно, дисципліновано, відповідально, безпечно. - ЗК 7. Здатність адаптуватися та діяти в різних/нових ситуаціях, бути стресостійким, самокритичним, визнавати й виправляти власні помилки. - ЗК 8. Здатність до безперервного саморозвитку та самовдосконалення в особистісній та професійній сферах. Спеціальні (фахові) (СК): - СК 2. Здатність виявляти актуальні проблеми у галузі адміністративного права та досліджувати/ розв’язувати їх з урахуванням сучасних адміністративно-правових концепцій і доктрин, розширювати і переоцінювати вже існуючі знання і професійну практику. - СК 4. Здатність проводити аналіз та інтерпретувати наявні наукові результати з подальшим використанням для вирішення завдань наукового дослідження, у професійній діяльності. - СК 5. Здатність використовувати набуті теоретичні знання про наукові теорії, концепції та доктрини, а також практичні уміння і навички при проведенні наукового дослідження, у професійній діяльності. - СК 6. Здатність використовувати міжнародні та вітчизняні нормативно-правові акти, судову практику, прецедентну практику ЄСПЛ у процесі проведення наукового дослідження, у професійній діяльності. - СК 8. Здатність дотримуватися вимог академічної та професійної доброчесності. - СК 9. Здатність комунікувати з питань, що складають сферу наукових та експертних знань, з колегами, широкою науковою спільнотою, суспільством. - СК 11. Здатність організовувати/забезпечувати викладання юридичних дисциплін у закладах вищої освіти. |
Чому можна навчитися (результати навчання) |
Практика має забезпечити такі програмні результати навчання (ПРН): - ПРН 1. Знати та використовувати сучасну методологію науково-правових досліджень, у тому числі методи, специфічні для досліджень у галузі адміністративного права. - ПРН 4. Знати актуальні концепції і доктринальні положення адміністративного права, адміністративно-деліктного права, засади діяльності органів публічної влади, публічного адміністрування. - ПРН 5. Поглиблювати й переоцінювати вже існуючі знання і професійну практику, інтерпретувати ці знання у контексті досліджуваної проблеми та репрезентувати власне бачення шляхів її розв’язання. - ПРН 7. Проводити аналіз нормативно-правових актів, надавати рекомендації щодо їх удосконалення, розробляти проекти нормативно-правових актів при проведенні наукового дослідження, у професійній діяльності. - ПРН 8. Збирати інформацію з різних джерел, проводити її критичний аналіз та відбирати матеріали, необхідні для виконання завдань дослідження, професійної діяльності. - ПРН 9. Використовувати сучасні програмні продукти, інтегровані бази даних у галузі права. - ПРН 12. Знати та доцільно/професійно використовувати категоріально-понятійний апарат сучасної юридичної науки. - ПРН 13. Брати участь у науковій дискусії, використовувати глибокі знання про предмет дослідження, а також міждисциплінарні знання, для належного обґрунтування й переконливого аргументування власної наукової позиції. - ПРН 14. Організовувати викладання юридичних дисциплін у різних формах – проводити лекційні, семінарські/практичні заняття, консультації. - ПРН 15. Використовувати методи проблемного навчання, інтерактивні, проектні, інформаційно-комунікативні технології для ефективної організації викладання юридичних дисциплін у закладах вищої освіти. - ПРН 16. Застосовувати різні/доцільні форми й методи контролю навчальних досягнень здобувачів вищої освіти з юридичних дисциплін (усне опитування, тестування, контрольні роботи, есе тощо). - ПРН 17. Критично оцінювати особисті досягнення у науковій, професійній, педагогічній діяльності, рефлексувати та використовувати відповідні результати для подальшого самовдосконалення й розвитку. - ПРН 18. Відповідально працювати у складі колективу науковців (вітчизняних, зарубіжних), формуючи власний внесок у виконання спільного проекту, завдання. - ПРН 19. Виконувати вимоги академічної та професійної доброчесності. |
Види навчальної діяльності |
Практика |
Критерії оцінювання |
ECTS |
Web-посилання на робочу програму навчальної дисципліни на веб-сайті університету |
- Викладач: Рябовол Лілія Тарасівна