Мета і завдання курсу. мета викладання дисципліни: поглибити і розширити знання майбутніх викладачів ВНЗ різних рівнів акредитації з теорії виховання, ознайомити їх з організацією виховного процесу у вищому навчальному закладі та його нормативно-правовою базою, методикою проведення виховної, культурно-просвітницької роботи в студентському середовищі, діяльністю органів студентського самоврядування, куратора академічної групи і ін., сприяти виробленню навичок організації виховної роботи зі студентами ВНЗ І-ІV рівнів акредитації.
У результаті вивчення курсу студент має знати:
-
теоретичні основи та нормативно-правову базу виховної роботи зі студентами вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації;
-
особливості організації і управління виховною роботою у вищій школі;
-
мету, завдання, психолого-педагогічні засади та форми, методи і засоби проведення виховної і культурно-просвітницької роботи у студентському середовищі,
-
діяльності органів студентського самоврядування та куратора академічної групи.
За наслідками вивчення дисципліни студенти повинні вміти:
-
аналізувати основні нормативно-законодавчі акти щодо виховної роботи у вищій школі; організацію діяльності системи виховної роботи у ВНЗ, академічній групі та студентському гуртожитку, роль у цьому процесі органів студентського самоврядування;
-
планувати і виконувати роботу куратора академічної групи, вивчати, узагальнювати і впроваджувати передовий досвід організації виховної роботи в академічній групі та визначати рівень вихованості студентів;
-
проводити індивідуальну виховну роботу зі студентами з урахуванням їх вікових та психологічних особливостей, а також соціального статусу;
-
співпрацювати з органами студентського самоврядування та студентами академічної групи; використовувати у виховній роботі зі студентами виховний та розвивальний потенціал навчальних дисциплін.
- Teacher: Оксана Валентинівна Язловецька