Мета і завдання курсу. Мета курсу: оволодіння фахівцями з фізичної культури основами інтерактивних технологій як інструменту майбутньої професійної діяльності, формування практичних навичок використання технологічного підходу у викладацькій та тренерській роботі, формування готовності до впровадження сучасних технологій у практику вищої школи.

Завдання курсу:

  • ознайомити магістрантів з концептуальними та теоретичними положеннями інтерактивних технологій навчання;

  • ознайомлення з потенціалом технологій у вирішенні педагогічних проблем;

  • узагальнити інтерактивні технології у галузі фізичної культури, виявити їх фундаментальну спільність, виділити істотні ознаки;

  • сформувати позитивне ставлення і прагнення фахівця з фізичної культури до творчого оволодіння інтерактивними технологіями;

  • вчити обирати оптимальні технології навчання відповідно до індивідуальних можливостей студентів та рівня їх фізичної підготовленості;

  • орієнтувати студентів до педагогічної творчості, самостійності, дослідницької діяльності у галузі фізичної культури і спорту.

  • опанування теоретично-методичними основами інтерактивних технологій;

  • відпрацювання навичок розробки соціально-педагогічних проектів, програм.

  • оволодіння теоретичними знаннями щодо організації та проведення тренінгу.

У результаті вивчення дисципліни студенти повинні:

знати:

  • сутність інноваційної педагогічної діяльності у сфері фізичного виховання;

  • вимоги до особистості викладача фізичної культури щодо ефективного використання інноваційних технологій у професійній діяльності;

  • систему основних понять і категорій, принципів застосування інтерактивних технологій у спортивно-масовій та фізкультурно-оздоровчій роботі у вищій школі;

  • сутність, умови впровадження та використання новітніх технологій формування творчої особистості спортсмена;

  • загальні принципи психофізіологічного тренінгу у фізичному вихованні студентів;

вміти:

  • застосовувати інтерактивні технології на заняттях у вищій школі з урахуванням індивідуальних особливостей та фізичної підготовленості студентів;

  • вести самостійний пошук нової інформації з метою саморозвитку;

  • оцінювати свою діяльність із впровадження інтерактивних технологій відповідно до науково-теоретичних та педагогічних знань;

  • будувати план власної діяльності із запровадження інтерактивних технологій у тренерську практику;

  • використовувати тренінгові технології у формуванні здорового способу життя студентів.