Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія фізичного виховання та здоров’я» є вивчення сутності та психологічних закономірностей процесів навчання та виховання у процесі фізкультурної і спортивно-педагогічної діяльності, використання досягнень усіх галузей психології для удосконалення педагогічної практики.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Психологія фізичного виховання та здоров’я» є:

  • засвоєння структури предмета «Психологія фізичного виховання та здоров’я»;

сприяння формуванню світогляду у майбутніх вчителів фізичного виховання, їх особистісному зростанню;

  • засвоєння студентами знань методології психології, закономірностей розгортання психічних явищ, морального і психічного розвитку школярів, формування шкільних колективів на заняттях фізичної культури;

  • формування в студентів прикладних умінь щодо застосування знань з психології в практиці педагогічної діяльності, а саме аналізувати педагогічні ситуації, проникати у внутрішній світ учнів, використовувати психологічні знання в практиці спілкування, навчання і виховання;

  • формувати творчий підхід до своєї професії у студентів факультету фізичного виховання;

знати:

  • предмет, об’єкт і завдання курсу «Психологія фізичного виховання та здоров’я»;

  • методи психолого-педагогічної діагностики учнів та вчителів фізичної культури;

  • основні механізми і закономірності процесів навчання і виховання школярів на уроках фізкультури;

  • ознайомитись із особливостями педагогічної діяльності вчителя фізичної культури, педагогічного спілкування тощо;

уміти:

  • складати психолого-педагогічну характеристику особистості учня та учнівського колективу;

  • складати психолого-педагогічний аналіз уроку;

  • володіти системою психолого-педагогічних методів дослідження;

  • дати кваліфікований висновок про рівень психологічної вихованості особистості учнів, рівень пізнавальної активності дітей, сформованість мотиваційної сфери школярів;

  • правильно підбирати способи психологічного впливу на особистість, враховуючи її індивідуальні відмінності;

  • аналізувати діяльність вчителя фізкультури;

  • розв’язувати конфліктні ситуації в учнівських та педагогічних колективах.

Форма підсумкового контролю – залік.