Мета навчальної дисципліни: дати фахові засади підготовки спеціалістів у галузі туристсько-краєзнавчої та туристсько-екскурсійної діяльності, що забезпечить грамотне прийняття управлінських рішень при організації туристських подорожей, в т.ч. з учнівською та студентською молоддю, формування у студентів усвідомленого і відповідального ставлення до власного здоров'я, спонукаючи до використання оздоровчих технологій у практиці повсякденного життя з метою підвищення працездатності, успішності навчання, покращення в цілому якості життя та створення умов потенційного довголіття, а також передачі набутих знань та практичного досвіду підростаючому поколінню, що беззаперечно буде сприяти позитивному вирішенню проблеми здоров’я нації.
Завдання:
– ознайомлення майбутніх спеціалістів з основами розробки турів із дотриманням встановленого технологічного ланцюга: від маркетингових аспектів та методологічних принципів проектування турів до їх позиціонування, просування на туристському ринку та реалізації;
– оволодіння навичками оформлення операцій з організації турів та їх виконання;
– ознайомлення з необхідними туристськими формальностями, порядком ведення ділової документації з організації турів;
– оволодіння теорією та методикою викладання МОТ;
– оволодіння професійно-педагогічними знаннями, уміннями і навичками;
оволодіння технікою вправ з оздоровчих тренувань.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні знати:
– теоретичний матеріал в обсязі програми;
– понятійний апарат предмету МОТ;
– методи і принципи оздоровчих тренувань, які використовуються на уроці фізичного виховання;
– методику виховання фізичних якостей;
– технологію планування учбового процесу з МОТ;
– методики і форми організації оздоровчого тренування школярів та різних вікових груп населення;
вміти:
– визначати параметри туристських потоків;
– проводити аналіз основних напрямів руху туристів;
– застосовувати графо-аналітичні моделі програм туристського обслуговування;
– вести діяльність туристичних підприємств у відповідності до нормативно-правової бази;
– розробляти програми туристського обслуговування;
– бронювати послуги за допомогою різних засобів комунікації та оформляти листи підтвердження про бронювання;
– оформлювати проїзні документи туристів;
– виконувати необхідні формальності туристської діяльності;
– організовувати взаємодію з туроператорами, консолідаторами рейсів та турів, рецептивними та ініціативними туроператорами;
– визначати ціни та розробляти систему знижок на туристські продукти;
– застосовувати нові форми та методи обслуговування в туризмі;
– розробляти та обґрунтовувати основні напрями удосконалення та підвищення ефективності організації роботи туристської фірми;
– скласти план-конспект уроку з фізичного виховання дітей молодшого, середнього та старшого шкільного віку з урахуванням оздоровчої направленості його за навчальною програмою;
– скласти протокол хронометрування уроку фізичного виховання з оздоровчою направленістю;
– скласти нормативну документацію вчителя фізичної культури: загальний план роботи на рік, план-графік розподілу навчального матеріалу на рік, робочій план (графічний, текстовий), план проведення оздоровчих заходів;
– самостійно проводити заняття з різних видів оздоровчої направленості враховуючи вік, стан здоров'я, фізичну підготовленість;
– виконувати нормативні теоретичні та практичні вимоги з оздоровчого тренування.
Форма підсумкового контролю – екзамен.
- Teacher: Наталія Іванівна Щербатюк