Метою навчальної дисципліни є формування у студентів необхідних знань, умінь і навичок необхідних для кваліфікованого проведення занять фізичної культури під музичний супровід; опанування технікою виконання основних рухових дій з шейпінгу у поєднанні з музикою; складання комбінацій (програм), відповідно індивідуальних і вікових особливостей тих хто займається.
Основними завданнями дисципліни «Шейпінг» є:
– вивчення методів оздоровлення засобами шейпінгу;
– володіння уміннями використання комп’ютерних шейпінг програм;
– формувати уявлення про гармонію рухів, красу людського тіла, стимулювання до фізичного самовдосконалення, сприяння вихованню важливих загальнолюдських якостей;
– озброєння майбутніх фахівців у сфері фізичної культури та спорту знаннями з теорії та методики проведення оздоровчих занять з шейпінгу з різними категоріями людей.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні знати:
– тематику і зміст різних форм інноваційних систем оздоровлення;
– мету, завдання, зміст, методи та форми організації занять з шейпінгу;
– основні закономірності методики навчання вправ шейпінгу у загальноосвітній школі в різних формах організації навчального процесу;
– методику проведення контролю за оздоровчим впливом фізичних вправ на організм дітей та молоді;
– сучасні методи діагностики функціонального стану дітей різного віку та статі.
вміти:
– складати шейпінг програми для осіб різного віку;
– практично володіти матеріалом засобів шейпінгу, організовувати і проводити заняття;
– застосовувати технічні засоби в процесі формування рухової дії;
– використовуючи результати медичного обстеження та тестувань, оцінювати рівень фізичного розвитку, фізичної підготовленості тих, хто займається;
– використовувати стандартне обладнання, тренажерні пристрої, технічні засоби навчання, прилади термінової інформації при проведенні занять шейпінгом;
– визначати раціональні обсяги рухової активності, дозувати навантаження, використовувати рухові тести та діагностичні системи;
– проводити контроль за оздоровчим ефектом занять.
Форма підсумкового контролю – залік.
- Викладач: Мельнік Анастасія Олександрівна